torsdag 1. juli 2010

1. juli, rett ved Olympia, Wa
Sjåføren er litt trøtt nå. Psykisk sikkert :-) Siden vi bare har to  kjøretimer igjen i dette lille hjemmet vårt? Eller rett og slett litt fysisk, fordi vi har kjørt 800 mil i løpet av tre og en halv uke...

Vi har altså kjørt 8000 kilometer, og vært innom følgede stater:
New York, Conneticut, Massachusets, New Jersey, Delaware, Pennsylvania, Maryland, District of Columbia, West Virginia, Ohio, Indiana, Illinois, Missouri, Kansas, Colerado, New Mexico, Utah, Arizona, Nevada, California, Oregon og nå altså: Washington. 22 i tallet :-)

Og nei, jeg har IKKE kjørt en eneste av dem. Co-pilot. Det var sånn det blei, og den rollen har passa meg veldig godt :-) Jeg har blitt god til å lese kart(ja, jeg vet at noen kommer til å ha problemer med å tro det, men det er faktisk sant....), henter cola i kjøleskapet, tar oss framover i lydbøkene....for eksempel.

Jeg har drømt om denne turen lenge, den ble enda mer enn jeg hadde drømt om.





I noen dager først var vi mange, i tre og en halv uke har det bare vært oss, de vi har truffet på vår vei, alle milene, bøkene, sol, sjø, himmel og fjell. 

I dag blir vi mange igjen, familien Dawson i Tacoma får besøk om et par timer, Lauren i Canada hilser vi på om noen dager, og så flytter vi til Pam og hennes familie.

Mye godt i vente også, to uker igjen av turen, FIRE uker igjen av ferien :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar